Kundservice
Vår målsättning är såklart att Skicka enkelt ska vara så enkelt att det inte uppstår några frågor. Men när frågan väl är framme finns vi här för att svara på dina funderingar.
Frågor & svar
Svaret på din fråga eller fundering finns sannolikt redan i vårt kundforum Frågor och svar. Finns inte svaret kan du ställa frågan själv. Forumet är öppet dygnet. Frågor besvaras vardagar under kontorstid.
- Hur lång är leveranstiden?
- Vilka betalningssätt finns?
- Vad gör jag om jag inte har någon skrivare?
Har något hänt ditt paket eller gods?
Vill du reklamera ett skadat/förlorat gods eller paket, gå till reklamation nedan.
Så här gör du.
Gäller din fråga en specifik frakt eller kortbetalning?
Kontakta oss då via e-post. Fyll i dina uppgifter i formuläret så återkommer vi till dig snarast möjligt.
Skicka e-post till oss.
Gäller din fråga en fakturabetalning?
Fakturan skickas via e-post av Dibs i samarbete med Arvato.
Kontakta Arvato vid frågor:
dibsfaktura.se@arvato.com
0340-59 61 14
Logga in på Mina sidor